بهترین هندفری های گردنی; همراهی ایده آل برای ورزش و پیاده روی

بهترین هندفری های گردنی; همراهی ایده آل برای ورزش و پیاده روی

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

ممکن است تجربه کرده باشید که هنگام ورزش یا راه رفتن، گوشی هندزفری مدام از گوش شما خارج می شود و سیم های متصل به گوشی باعث ناراحتی فیزیکی می شوند. خوشبختانه جایگزین بهتری برای این نوع هندزفری ها وجود دارد و آن هندزفری گردنی است که از طریق اتصال بلوتوث به گوشی متصل می شود و نیازی به اتصال کابل به جک 3.5 میلی متری گوشی نیست. اگر به فکر خرید هندزفری گردنی هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را تا انتها مطالعه کنید تا بهترین هندزفری گردنی موجود را بشناسید.

هندزفری گردن برای چه افرادی مناسب است؟

هندزفری گردنی ساختار نسبتا متفاوتی با هندزفری سیمی معمولی دارد و مهم ترین تفاوت آن با هندزفری معمولی در نوع اتصال با گوشی هوشمند است. این نوع هندزفری ها از طریق اتصال بی سیم بلوتوث به تلفن همراه متصل می شوند و همین موضوع به سازندگان این امکان را داده است که هندزفری گردنی را طوری طراحی کنند که متناسب با گردن باشد و راحتی را برای کاربر فراهم کند. . به همین دلیل می توان از انواع هدفون های هندزفری برای ورزش و ورزش های شدید استفاده کرد و به دلیل ناحیه دور گردن، هدفون بهتر در گوش قرار می گیرد و در هنگام حرکات بدن به راحتی از گوش جدا نمی شود. بنابراین می توان گفت که مچ بندها برای استفاده معمولی و روزانه و حتی بیشتر ورزش راحت تر است.

در خرید هدفون به چه معیارهایی توجه کنیم؟

تقریباً تمام هدفون های بدون گردن ساختار یکسانی دارند و این محصولات تفاوتی با یکدیگر ندارند، بنابراین انتخاب مناسب ترین گزینه آسان نیست. در قسمت زیر به چند معیار مهم برای انتخاب بهترین گوشی موبایل برای گردن می پردازیم.

قیمت کیت هندزفری

اولین معیاری که باید به آن توجه کرد قیمت محصول است و بودجه مورد نظر برای خرید کیت یقه هندزفری بلوتوث نیز باید در نظر گرفته شود. بدیهی است که هر چه بیشتر هزینه کنید، کیفیت اسپیکر بالاتر می رود، اما صرفاً به دلیل گران بودن آن لزوماً به این معنی نیست که بهترین است و عوامل زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید.

نکته بعدی نحوه قرارگیری هندزفری روی گوش و ارگونومی آن است. این موضوع در استفاده از هندزفری بسیار مهم است و طراحی گوشی باید به گونه ای باشد که به راحتی از گوش خارج نشود. هندزفری راحت از مواد سبک و مرغوب ساخته شده است تا در استفاده طولانی مدت به گوش شما آسیب نرسد و احساس خستگی نکنید.

1- هندزفری بلوتوث JBL LIVE 200BT ijosi

هندزفری JBL Live 200BT محصولی است که باید از شرکت غول پیکر تجهیزات صوتی JBL بدانید. در مدل Live 200BT، JBL محصول را به گونه ای طراحی کرد که ظاهری زیبا و شیک داشته باشد تا حس خاصی را به کاربر القا کند. محل قرارگیری دکمه ها در سمت راست هندزفری است و دسترسی کامل به مدیریت صدا و موسیقی را می دهد. همانطور که از JBL انتظار می رود با مدل Live 200BT شاهد کیفیت صدای عالی با باس و تریبل قوی هستیم و بلندگوهای 8 میلی متری داخل گوشی ها قادر به تولید صدا با باس قوی و بدون اعوجاج صدا هستند. در مورد شارژ، نسخه Live 200BT تا 10 ساعت شارژ می شود و شارژ کامل حدود 2 ساعت طول می کشد. این هندزفری برای افرادی که نیاز به هندزفری برای استفاده روزمره و عمومی دارند عالی است و کیفیت صدا خوب است، اما برای ورزش و ورزش مانند دویدن Live 200BT خوب طراحی نشده است و مدل های دیگر به خوبی انجام خواهند شد.

  • وزن: 35.8 گرام
  • نسخه بلوتوث: 4.2
  • زمان شارژ: حدود 10 ساعت
  • سطح نگهداری: ندارد
  • حذف نویز: بله
  • قیمت تقریبی: 1.300.000 تومان

2- Vivavoce Beats Flex

یکی دیگر از بهترین هندزفری های دور گردن متعلق به برند با کیفیت Beats است که می تواند همراه همیشگی شما در زندگی روزمره باشد. هندزفری مدل Beats Flex دارای بند نسبتا بلند و بدنه پلاستیکی بسیار سبکی است که در طول روز طولانی وزن هدفون را در گوش خود احساس نخواهید کرد. این هندزفری در زمینه بازتولید صدا عملکرد خوبی دارد و می تواند موسیقی را با باس قدرتمند حتی با صدای بالا پخش کند و همچنین سطح صدای پایینی دارد که تجربه گوش دادن به موسیقی را برای کاربر بهبود می بخشد.

باتری Beats Flex با یک بار شارژ کامل می تواند تا 12 ساعت دوام بیاورد که برای رفت و آمدهای روزانه کافی به نظر می رسد. علاوه بر این به لطف قابلیت شارژ سریع، این هدست تنها با 10 دقیقه شارژ تا 1.5 ساعت قابل استفاده است که در مواقعی که زمانی برای شارژ ندارید بسیار خوب و کاربردی است. اگرچه مدل فلکس دارای محفظه و قسمت اختصاصی برای قرار دادن هدست در اطراف گوش نیست، اما این هدست مانند سایر هدست های اسپرت در گوش قرار می گیرد و حتی زمانی که موتور روشن است به راحتی از بین نمی رود. . البته اگر بیتس این هدست بدون گردن را به استانداردهای مقاومت در برابر آب و عرق مجهز می کرد، بهتر بود در برابر پاشیدن پاشیده شدن مقاومت بیشتری داشت.

  • وزن: 18.6 گرم
  • نسخه بلوتوث: بلوتوث کلاس 1
  • زمان شارژ: حدود 12 ساعت
  • معیارهای حفاظت: -
  • حذف نویز: خیر
  • قیمت تقریبی: 1.600.000 تومان

3- هندزفری گردنی Sennheiser HD1

Sennheiser بدون شک یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات صوتی است و حرفه ای ها از محصولات آنها در کار خود استفاده می کنند. گردنبند بلوتوث هندزفری Sennheiser HD1 برای کسانی مناسب است که نه تنها به کیفیت، بلکه به کیفیت محصول نیز اهمیت می دهند. بدنه هندزفری HD1 با چرم ظریف پوشیده شده است که در صورت قرار گرفتن در پشت گردن کاربر شیک و راحت است و به راحتی دور گردن کاربر قرار می گیرد. کیفیت صدا یکی دیگر از ویژگی های این هدفون است و Sennheiser HD1 می تواند صدا و موسیقی را به خوبی پخش کند.

همچنین دکمه های کنترلی روی بدنه به خوبی کار می کنند و عملکرد میکروفون برای مکالمه عالی است. نسخه بلوتوث استفاده شده در مدل HD1 نسخه 4.1 است که شاید کمی قدیمی به نظر برسد اما وجود فناوری NFC چیزی است که می تواند این نکته منفی را کاهش دهد. از نظر باتری و شارژ باتری HD1 می تواند تا 10 ساعت شارژ شود و برای شارژ کامل نیاز به شارژ حدود 1 ساعت و 30 دقیقه دارد.

  • وزن: 53 گرام
  • نسخه بلوتوث : 4.1
  • زمان شارژ: حدود 10 ساعت
  • استاندارد حفاظت: ندارد
  • حذف نویز: خیر
  • قیمت حدودی: 3500000 تومان

4- هندزفری دور گردنی Beats Powerbeats

اگر به دنبال یک دستبند ورزشی با کیفیت و سبک وزن هستید، Beats Powerbeats یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. هدفون پاوربیتس طراحی منحصر به فردی دارد و کمپانی بیتز سعی کرده این هدفون را بسیار سبک کند. طراحی هر گوشی به گونه ای است که به خوبی در گوش قرار می گیرد و هنگام ورزش و دویدن از گوش خارج نمی شود.

Powerbeats همچنین بدون هندزفری با پخش صدا به خوبی کار می کند و می تواند انواع موسیقی را با کیفیت و حجم بالا پخش کند. Beats در این هندزفری از بلوتوث کلاس 1 برای اتصال بی سیم استفاده می کند که از نظر برد اتصال نسبت به سایر نسخه های بلوتوث قوی تر است و می تواند محدوده بیشتری را پوشش دهد. همه این ویژگی ها زمانی مهم هستند که بتوانید برای مدت طولانی از هندزفری استفاده کنید و Powerbeats شما را در این زمینه ناامید نخواهد کرد. این هندزفری با یک بار شارژ می تواند تا 15 ساعت شارژ شود و همچنین با قابلیت Fast Fuel می توانید تنها با 5 دقیقه شارژ باتری به مدت یک ساعت از آن استفاده کنید.

  • وزن: 26.5 گرم
  • نسخه بلوتوث: بلوتوث کلاس 1
  • زمان رزرو: حدود 15 ساعت
  • استاندارد حفاظت: IPX4
  • حذف نویز: خیر
  • قیمت تقریبی: 4.500.000 تومان

5- هندزفری بلوتوثی دور گردنی 1MORE Dual Driver ANC Pro

یکی از بهترین هدست های گردنبند موجود در بازار، مدل Dual Driver ANC Pro از شرکت چینی 1MORE است که دارای ویژگی های فوق العاده ای است اما قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر رقبا دارد. از هندزفری Active Noise Cancellation یا به اختصار ANC استفاده می کند که نویز اضافی محیط را حذف می کند و تجربه بهتری از گوش دادن به موسیقی در مکان های عمومی را ارائه می دهد. ون مور از سیستم کاهش نویز دو سطحی ANC Pro با عملکرد هندزفری استفاده می کند که به طور موثر نویز خارجی را تا 35 دسی بل کاهش می دهد و همچنین حداقل سیستم حفاظت از باد وجود دارد. از گوش محلی

باتری موجود در این گردنبند دارای ظرفیت 160 میلی آمپر ساعت است و در حالت ANC تا 15 ساعت شارژ می شود. هدفون Dual Driver ANC Pro دارای استاندارد IPX5 بوده و در هنگام ورزش و ورزش ضد تعریق است و این ویژگی باعث شده است که Dual Driver ANC Pro یک هدفون اسپرت و خوب باشد. Dual Driver ANC Pro شاید از نظر کیفیت صدا بهترین مدل در نوع خود نباشد اما از نظر امکانات و قیمت پایین نسبت به رقبا می توان آن را یکی از بهترین ها دانست و از این نظر خرید خوبی است.

  • وزن: 44.6 گرم
  • سیگار بلوتوث: 5.0
  • زمان شارژ: حدود 13 ساعت با ANC و حدود 15 ساعت بدون ANC
  • استاندارد حفاظت: IPX5
  • Mürasummutus: ANC
  • قیمت تخمینی: 5,000,000 تومان

6- هندزفری Jabra Elite 65e

هندزفری گردنی Elite 65e Jabra را می توان هندزفری خوبی برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه در هر شرایطی دانست. جبرا این هندزفری را به 4 میکروفون برای حذف فعال نویز (ANC) مجهز کرده است که از رسیدن صداهای مزاحم در محیط های شلوغ و پر سر و صدا مانند کافه ها، وسایل نقلیه عمومی و باشگاه های ورزشی به گوش کاربر و ایجاد مزاحمت در مکالمه یا گوش دادن به موسیقی جلوگیری می کند.

ویژگی جالب در این هندزفری وجود دکمه های کنترلی زیاد بر روی بدنه هندزفری است که گزینه هایی مانند کنترل موسیقی، صدا، حذف نویز و حتی قطع کردن میکروفون را در اختیار شما قرار می دهد که در اکثر هندزفری ها وجود ندارد و یک ویژگی خاص محسوب می شود. و Music از نظر پخش، Elite 65e عملکرد قابل قبولی دارد و می تواند صدا را با باس و تریبل خوب بازتولید کند، اما کیفیت صدای این هندزفری در نوع خود بهترین نیست و از نظر کیفیت کمی ضعیف است. جداسازی صدا . باتری Elite 65e همچنین قابلیت شارژ خوبی دارد که می تواند تا 8 ساعت حالت فعال ANC و تا 13 ساعت هندزفری در حالت عادی ارائه دهد.

  • وزن: 51.4 گرم
  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • زمان شارژ: حدود 8 ساعت با ANC و حدود 13 ساعت بدون ANC
  • استاندارد حفاظت: IP54
  • حذف نویز: ANC
  • تخمینی قیمت: 6,000,000 تومان

نتیجه

اگرچه هدست های گردنی تا حدودی منسوخ شده و جای خود را به هدست های بی سیم داده اند، اما شرکت ها همچنان به توسعه و تولید این نوع هدست ها و مدل ها ادامه می دهند و هر ساله هدست های جدیدتر و بهتری را ارائه می دهند. از طرفی این مدل های آستین دار در مقایسه با انواع دیگر تاپ ها انتخاب مناسب تری برای ورزش هستند و فرصت های بهتری برای فعالیت بدنی دارند. اگر از هندزفری های سیمی خسته شده اید و علاقه ای به هندزفری های بی سیم ندارید خرید هندزفری های گرد مختلف را به شما پیشنهاد می کنیم. چه فکری در این باره دارید؟ آیا فکر می کنید گردنبندها با وجود هندزفری بی سیم هنوز ارزش خرید دارند؟

 

 

منبع: مجله فناوری شهر سخت افزار

 

نویسنده :
بازدید : 472
جمعه 14 مرداد 1401 - 9:29
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: